perjantaina, maaliskuuta 18, 2016

Paluuta blogin pariin

Heippa kaikille ♥ Voi, että mulla on ollut ikävä bloggaamista ja nyt päätin taas palata kokeilemaan miltä tämä tuntuu. Taidan luokitella itseni kausi bloggaajaksi :D Olen useamman kerran tässä tauon aikana käynyt kirjoittamassa tekstiä, mutta aina päätynyt pyyhkimään sen pois. Mutta nyt haluan aloittaa taas uudella innolla tekemään postauksia. Toivotaan, että siellä ruudun toisella puolella vielä joku jaksaa lukea minun höpinöitä.


Voisin aloittaa kertomalla vähän mitä meille kuuluu tällä hetkellä. Minusta tuntuu, että tässä neljän kuukauden aikana ei ole kauheasti mitään isompaa tapahtunut. Isoin muutos elämässäni on varmaan koulun alkaminen. Aloitin tammikuun alussa lukemaan monimuotona sairaanhoitajaksi. Monimuoto tarkoittaa sitä, että sen ohella on mahdollisuus käydä myös töissä. Teen tällä hetkellä noin 150h/kk töitä ja käyn 3-6 päivää koulussa, sekä luen kotona ja teen paljon tehtäviä. Tavoitteena olisi, että keväällä 2019 olisi paperit kädessä. Apua, kun se tuntuu pitkältä ajalta siis 3 ja puoli vuotta.

Sitten siihen toiseen mukavaan asiaan, joka tapahtui myös tammikuussa. Ostin ensimmäisen oman auton. Olin haaveillut omasta autosta, mutta ajatellut etten sitä tarvitse, kun asumme keskellä kaupunkia. Koulun alettua Kemissä, mietin asiaa uudelleen. Linja-autolla kulkeminen ei oikein houkutellut, joten päädyin auton ostoon. Olin aina haaveillut Volvosta, joten niitä aloin kattomaan. Eräänä päivänä löysin melkein naapurista minulle sopivan auton. Ajan enimmäkseen yksin, joten en tarvitse isoa autoa. Ostin sitten Volvo c30:sen. Tämä on ainakin vielä toiminut tosi hyvin ja isompia laittoja ja korjauksia ei ole vielä ainakaan tarvinnut tehdä. Olen tosi tyytyväinen tähän.



Minulla on viime aikoina ollut todella paljon aikaa miettiä kaikkea. Henrik on aloittanut uudessa työssä Kittilässä ja hän on 5 päivää Kittilässä ja 5 päivää kotona Haaparannalla. Kun aloimme seurustelemaan niin minulla jäi kaverit kokonaan pois ja nyt olen huomannut kuinka yksin oikeasti olen. Tietenkin minulla on perhe ja Taiga. Olen tehnyt tosi paljon töitä aina silloin, kun Henrik on Kittilässä, ettei ole tarvinnut olla niin paljon yksin. Nyt olen kumminkin päättänyt aloittaa bloggaamisen taas, sekä aloittaa salilla käynnin, että saisin jotain muutakin tekemistä.

Eipä minun elämässä ole tainnut oikein muuta tapahtua. Nyt ollaan kateltu asuntoja ja mietitty, jos muutettaisiin Tornioon takaisin, mutta ei ole vielä sitä sopivaa asuntoa löytynyt. Mietittiin myös talon ostoa, mutta päädyimme säästämään ja miettimään vielä parisen vuotta, niin näkee sitten miten Henrikin työt etenee ja muutenkin mikä elämän tilanne on.

Oli muuten tosi mukava avata bloggeri pitkästä aikaa, kun huomasin, että olin saanut muutamia uusia kommentteja. Kiitos teille, piristitte kyllä päivääni. Tuntuu kyllä niin mukavalta taas kirjottaa tänne. Toivottavasti tämä minun innostus kestää pitempäänkin. Olisin tosi iloinen, jos laittaisitte kommenttia, niin tietäisin onko siellä enään ketään. Nyt taidan vähän selailla blogeja ja lähteä sitten unten maille, että jaksaa aamulla töihin. Ihanaa viikonloppua kaikille!


4 kommenttia:

  1. Tosi upea auto! Ja onnea opiskeluihin! :) Toivottavasti intosi bloggailuun säilyy. ♥

    VastaaPoista
  2. Vähänkö sulla on tälläinen just todella ihana blogi!♥ Arvaas mitä. . . mullakin on Volvo C30 vaalean harmaana :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :)♥ aijjaa, on kyllä tosi ihana auto ajaa ja mulle tosi soppelin kokonen :D

      Poista