keskiviikkona, marraskuuta 13, 2013

Työhaastattelu

Apuaa! Mulla on tänään työhaastattelu ja jännittää ihan hirveästi :D Oon puoli kahteen koulussa ja sen jälkeen haastatteluun. Eli ne valittee sieltä soveltuvimmat mll:n lastenhoitajaksi. Eka on tunnin ryhmähaastattelu ja sen jälkeen jos minut valitaan niin 2 tunnin perehdytys. Pitäkää mulle peukut ja varpaat pystyssä, että pääsen sinne! :)

Sitten kuvia mun uusista talvivaatteista. Eli oon ostanu uuden talvitakin ja talvikengät.

McKinleyn takki 1299Kr eli n. 135€

Anttilasta ostetut kengät 59€

Nämä on niin ihanan lämpimät, että ei palele aamusin pysäkillä :D

Nämä on niin hyviä :D Bilar polly. Ei taida vielä suomesta saada.
 Meillä oli lauantaina serkun ristiäiset. Vauva sai kasteessa nimeksi Tuomas :)

Nämä vaatteet mulla oli ristiäisissä.
 Sunnuntaina oli isänpäivä. Tein iskälle pätkisjuustokakun. Käytiin lauantaina papan haualla ja ukille vietiin lahja lauantaina. Kotona, kun kakkua oli syöty niin lähettiin henkan isovanhempien luo. Syötiin kyllä liikaa kakkua.


Voin laittaa teille joku päivä tämän pätkisjuustokakun reseptin, jos haluatte :) Nyt jatkan opiskelua ja jännittämistä :D Kirjottelen teille joku päivä miten työhaastattelussa meni. Hyvää loppuviikkoa kaikille! :)

No Comments Yet, Leave Yours!